Betalen
De factuur
U ontvangt de factuur van onze factoringmaatschappij Infomedics in een roze enveloppe. Deze zijn al ingediend bij uw ziektekostenverzekering. U ontvangt dus het (gedeelte) van de factuur die u nog moet betalen.
De factuur is opgebouwd uit de verschillende verrichtingen die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Elke verrichting wordt omschreven met een code en hieraan is een vast tarief gekoppeld.
Vragen over uw factuur
Voor vragen over uw factuur kunt u contact opnemen met Infomedics.
Te bereiken op telefoonnummer 036 – 20 31 900. Openingstijden servicedesk maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 17.00 uur.
Voor algemene informatie over behandelingen en tarieven kunt u ook terecht bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP).
Voor inhoudelijke vragen over de factuur kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met Tandartsenpraktijk De Bunders.
Betaalwijzen
De praktijk hanteert de tarieven welke op de website vermeldt staan.
Afspraken die niet minstens 24 uur van te voren worden afgezegd, kunnen in rekening worden gebracht.
Verandering per 1 september.
Vanaf 1 september zullen wij geen gebruik meer maken van Infomedics, maar versturen wij onze rekeningen direct vanuit onze eigen praktijk. Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.
De werkwijze van onze praktijk
De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.
Veilig digitaal
Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.
Meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem rechtstreeks contact met ons op.